17 Februari

Idag har IKEA intagits av mig och mamma. Åkte dit i eftermiddags och var faktiskt klara vid 18 tiden.
Inte illa pinkat.
Men stress och lite vilsenhet från min sida, men det hör väl till.
Men mycket inhandlades och det blev inte så dyrt som jag räknat med. Det är ju bra i alla fall.
 
Nu är det soffa, soffbord, matta och 1-2 tavlor som står kvar på inköpslistan. Sedan självklart lite "dekoration" i form av ljusstakar, kuddar och lite små saker, men det är sådant som kommer att komma vart efter.
Men soffa o co är ju det viktigaste än så länge. Får se hur det blir med den saken.
Jag vet vad jag vill ha och det är det jag ska ha, men sedan hur det kommer att gå till är en annan femma.
Den som väntar på något gott!
 
Så ser det ut, tiden går fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0