24 Februari

Tiden flyger iväg och nu sitter jag här i min första egna lägenhet.
 
Jag fick nycklarna i fredags och då var det bara att börja städa, sedan gick eftermiddagen åt att flytta alla saker.
Vi var klara vid halv 6 på kvällen med allt. Så det var bra jobbat.
Helgen har efter det gått i ett, då jag har jobbat på vildmarkshotellet hela helgen, samtidigt som jag har hunnit med att fixa här hemma, handlat och fixat lite till.
Ja, så känns det.
 
Jag har inte riktigt bott in mig än, men det tar säkert ett par veckor innan det börjar kännas som hemma. Idag åkte jag till och med fel när jag skulle hem från ingelsta. Då började jag åka på vägen så att jag skulle hem, men kom snabbt på att jag har ju ett nytt hem nu.
 
Fast vårt hus kommer fortfarande vara mitt allra bästa hem. Det huset alltså!
 
Men lite småfix har jag kvar och jag behöver åka till IKEA ytterligare en gång till för att handla det jag inte kunde förra gången då jag inte visste hur jag ville ha det exakt.
 
Bilden under är utsikten från min lägenhet, en är inte dålig den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0